Handelsbetingelser
Generelt
Vi sender alle varer som pakkepost, det gør det muligt at spore pakken, hvis der skulle opstå problemer. Varerne er forsikrede under forsendelsen og ved modtagelse bedes du kontrollere pakkens indhold. Er pakken og/eller indholdet beskadiget, når du modtager det, skal du anmelde det til GLS eller dao med det samme, eller senest 2 dage efter modtagelsen og returnere varen til os efterfølgende. Meriko er ikke ansvarlig for varer, der er beskadiget under transporten. Vi pakker altid varerne ind med største omhu, så risikoen for fragtskader minimeres.
Persondatapolitik
Navn, Adresse, Telefonnummer og E-mail.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere din bestilling til dig.
Personoplysninger afgivet af dig ved køb af en vare, registreres hos Meriko ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Der videregives ikke oplysninger til tredjepart, som ikke er 100% kontrolleret af Meriko ApS.
Som registreret hos www.meriko.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til www.meriko.dk via e-mail på følgende adresse: mette@meriko.dk
Firmaoplysninger
Meriko ApS
CVR: 41 84 58 56
Meriko
Præstevænget 3
DK - 8830 Tjele
E-mail: mette@meriko.dk
Tlf.nr.: +45 24 40 98 31
Virksomhedens etablerings år: 2020